ΕΛ
| EN |

FAQ's

Βρείτε απαντήσεις στις ποιο συχνές μας ερωτήσεις.
Q

Ποια είναι η διαδικασία προκειμένου να παραγγείλω ένα προϊόν;

A

Για τη διαδικασία παραγγελίας ακολουθούνται τέσσερα απλά βήμα. Αρχικά, δίνετε τα στοιχεία σας για τα οποία τηρούνται όλοι οι κανόνες φύλαξης προσωπικών δεδομένων. Στη συνέχεια, ο έμπειρος υπάλληλος της εταιρείας μας που θα πραγματοποιήσει τη μέτρηση επικοινωνεί μαζί σας. Ακολούθως, σας αποστέλλουμε γραπτώς την προσφορά μας. Τέλος, καταχωρείται η παραγγελία και η τοποθέτηση γίνεται εντός 20 εργάσιμων ημερών.

Q

Υπάρχει εγγύηση για τα προϊόντα σας;

A

Σε όλα μας τα προϊόντα δίνεται εργοστασιακή εγγύηση από 3 έως 10 χρόνια.

Q

Διαθέτετε ομάδα που είναι υπεύθυνη για το service;

A

Η εταιρεία μας διαθέτει έμπειρη ομάδα service, η οποία είναι διαθέσιμη οποιαδήποτε στιγμή μέσα στο ωράριο λειτουργίας τους καταστήματός μας. Υπάρχει η δυνατότητα παροχής service και εκτός ωραρίου καταστήματος σε πολύ έκτακτες καταστάσεις.

Q

Δίνετε συμβουλές διακόσμησης;

A

Η εταιρεία μας απαρτίζεται από έμπειρους διακοσμητές και τεχνίτες εξωτερικής σκίασης, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να σας συμβουλέψουν χωρίς επιπλέον χρέωση όσον αφορά στις επιλογές που θα κάνετε που ανταποκρίνονται στις δικές σας ανάγκες.

Q

Ποιες ώρες είναι το κατάστημά σας ανοιχτό;

A

Το κατάστημα μας είναι ανοιχτό Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 13:00 και από τις 15:00 έως τις 18:30. Τετάρτη και Σάββατο το κατάστημά μας είναι ανοιχτό από τις 09:00 έως τις 13:00. Για περισσότερες πληροφορίες και βοήθεια καθοδήγησης καλέστε μας στον αριθμό 24824330 και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.